4) Second incentive (a little bit more of history) / Drugi bodziec (odrobina więcej historii)


A good few weeks after I bought my first HW Mustang, I encountered even better looking model that focused my full attention on it. There was no other choice, I just had to get. Period.

I had to have it because it was dark red ’12 FORD MUSTANG BOSS 302 LAGUNA SECA – the model which was exceptionally painted in order to honor Mustang’s 50th anniversary.

Even that I got some other models after I bought my first (’07 FORD SHELBY GT-500), this is the one – ’12 FORD MUSTANG BOSS 302 LAGUNA SECA – that made me look regularly for more cars. From this point I officialy begun collecting modern HW Mustangs.


[PL]

Kilka dobrych tygodni po tym jak kupiłem mojego pierwszego HW Mustanga, napotkałem na jeszcze lepiej wyglądający model, który skupił na sobie całą moją uwagę. Nie było innego wyjścia, musiałem go zdobyć. Kropka.

Musiałem go mieć, ponieważ był to ciemnoczerwony ’12 FORD MUSTANG BOSS 302 LAGUNA SECA – model, który zostało wyjątkowo pomalowany by uczcić pięćdziesiątą rocznicę Mustanga.

Pomimo że nabyłem jakieś inne modele po tym jak kupiłem swój pierwszy (’07 FORD SHELBY GT-500), to właśnie ten jeden – ’12 FORD MUSTANG BOSS 302 LAGUNA SECA – sprawił, że szukałem regularnie więcej samochodów. Od tego momentu oficjalnie zacząłem kolekcjonować współczesne HW Mustangi.

Leave a Reply

